fredag 17 mars 2017

Godingarna

Vilka underbar valpar.
Nu har de börjat att yla när de är själva de små liven.
Idag när vi tog våran vanliga kisse runda innan frukosten så lämnade vi de små i vanlig ordning. De struttade omkring i valplådan och "tuggade" på varandra.

När vi kom hem efter ca 15 min promenad så serverade jag frukosten till de stora vovvarna. Rätt som det är ser jag på Blossa att hon lystrar efter något, Moa gjorde likadant sedan fick de en väldig fart in till valparna.
När jag närmar mig rummet hör jag att de sitter och ylar. Åhhh de tyckte såååå synd om sig att de var själva. När jag väl pratade med dem så fick de värdens fart fram och viftar så energiskt på svansarna.
Guldklimparna


Zera den lilla spjuvern, hon kan verkligen tänka sig en egen lite valp. Talar verkligen om för Moa att hon faktiskt kan dela mig sig av de små.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar