måndag 13 april 2015

De växer så de knakar.



Man hör nästan hur det knakar om de så fort går det.
En liten film från i Fredags kväll. Kunden inte låta bli att filma de små. De vägde den 10/4 mellan 1280 - 1190 gram har allt kollat vikten.


Moa .
Självklart ville STORA SYSTER vara med under foto tagningen..
  
Bellatrix. 2 Veckor gammal


Harry Potter. 2 Veckor gammal


Ron Wesly. 2 Veckor



Blossa.
Hon övervakar så att allt går rätt till. Hon vaktar dem "som en hök" attans om Zoya eller Moa kommer för nära då motar hon bort dem ganska så bryskt och det skall hon. Fast jag tycker hon kan lita på mig att jag inte kommer att "ge" de små till varken den ena eller den andra.



Hemione. 2 Veckor gammal

 Slutligen.
Attans såg att jag har tagit fel på den förra fototagningen, hmmm hade lite väl bråttom tror jag allt. de som jag har förväxlat är Harry Potter och Hermione hmmm inte okej men, men. Nu har jag rättat till det tror jag.

Ha det gott hälsar hela Flocken Lentigos och Freckles .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar