tisdag 16 juli 2013

Hej och hå vad tiden går =)

Ja nu är det bra längesedan jag bloggade =(
Det har hänt massor under dessa 6 månader.

Kan nu titulera mig som Certifierad Fysioterapeut för hund och katt. Samtidigt som jag pluggade jobbade jag heltid och att jag sitter med i WSSK styrelse samt tränar hundarna plus att jag försökt att vurma för min familj i mellan åt. Det gick men jag tror inte jag gör om samma sak igen,  tog en hel del på krafterna.

Så nu är mitt lilla företag registrerat: ProBono K9. latin (allmänhetens bästa för hunden).
Där jag erbjuder koll på hunden eller katten samt olika sorters behandlingsformer. Förhoppningsvis kommer jag att jobba emot veterinärer! Jobbar just nu mycket på att promonta mig och företaget i alla möjliga lägen. Telefonen går varm.

Har hälsat på Thea med familj för drygt 14 dagar sedan. Sååå otroligt roligt att träffa dem <3


Här är Moa till vänster, Blossa i mitten och den helt ljuvliga Thea till höger. Tack Karen och Egon för den helt underbara eftermiddagen hos er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar