fredag 26 juli 2013

Agility träning med alla tre!!!!

Nu är de verkligen sommar, varmt och strålande solsken veckor i sträck. Det är man inte direkt van vid.

Idag har vi tränat på min/våran lilla agilitybanan det var jätte kul, alla tre taggar varandra när man körde. Det blir lite mer tryck i dem. Men jag skrattar gott åt mig själv djisses vad jag springer illa. Men det får jag ta tag i efter våran semester.
Några sommar kort på vovvarna.


 
Blossa sommar 2013
 

 
Moa sommaren 2013
 
 
Blossa, Zoya och Moa
 
 
Blossa och jag som kör agiliy.
Attans vad skoj det var, Blossa blir bara självständigare och självständigare för varje gång vi kör en sådan härlig känsla, snuttan <3
 
 
Moa och fåglar säger jag bara, hon kan verkligen inte koncentrera när fåglarna flyger eller sitter på marken. Hon sitter och stirrar på dem och glömmer av mig totalt. Så jag fick helt enkelt plocka in henne i buren och köra någon av de andra tills hon fick polletten att trilla ner, hon var sååå söt sista gången jag tog ut henne. hon skärpte sig väldigt bra. hon tar tunnlarna och hopp hindren bättre nu men slalomen är att börja om från början. sötingen <3 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar