tisdag 3 juli 2012

Några ny bilder på valpisarna.

Äntligen har jag kommit i kapp. Det har varit rätt körigt. Men nu är jag äntligen färdig Cerifierad hundmassör. Förra veckan på Torsdag morgon åkte jag och tant Zoya upp till Västerås Redog utbildare.
Fyra dagar med Anna Holmgren och Stefan Rosén, säger bara det Woww vilka individer, man blir så inspirerad av dem, man bra älskar dem.
Det  lite trista i kråksången är att man inte kommer att kontiurnerligt träffa massagegruppen något mera. Men vi är nu en helt underbar grupp i fysioterapeut utbildningen.

Från det ena till det andra. Idag fick jag bokat käraset Josefin som fotade valparna och mig, enligt mig riktigt fina foton, så nöjd.

Så är kommer ett ax av de foton som togs nu här under kvällen.

Jag och Sven kärlek <3



Sedan kommer alla i följd med Björn först sedan Spiken, Sven, Valter, Thea, Moa och slutligen Klas












Ja mina vänner Josefin fick ta ca 100 bilder av alla 7 och plus lite andra foton, men vad bra det blev.

Så tills nästa gång jag bloggar ska jag, tant Zoya, Annelie och Nelmi i väg till Jenny Damm och förkovra oss lite mer i Agilityns värld, Så himla kul det sak bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar