onsdag 18 juli 2012

Grabb besök, det var kul tyckte valparna.

Under dagen idag har det varit fullt ös. Flera olika besök har vi haft. Kusin Lisbeth med dotter och vovvarna Ida och Daisy. Sen dök morbror Kurt med barnbarnet Philip från djupaste norrland, närmare bestämt Hakkas. Ett par gamla bekanta som hade vägarna förbi.



Senare under eftermiddagen kom Tina med sonen Albin, Woww vad skoj valparna hade med honom och jag tror att även han hade det ganska så kul med.
Det togs kort på alla möjliga sätt, kul. Josefin är verkligen toppen som ställer upp som min egna privata fotograf.
Så nu mina vänner, här publiceras nu ett antal trevliga foton av Josefin Unér.










Under förmiddagen hämtade jag hem Zoya som varit inlagd för hon hade brutit svansen, stackaren. Hon var mer än knäckt när jag hämtade henne. Dom hade fått ta av ca 10 cm på svansen, och hon har ganska så ont.
Så nu får hon inte varken träna eller tävla den närmsta tiden.

Nu håller vi tummarna på att Zoyas svans läker som den ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar